Van muurbloempje naar overdosis testosteron
Niet handig. Wat doe je dan?
Want, wat heb je aan:
Een goed gevonden website waar je bezoekers wegjaagt met je teksten?
Briljante teksten die verstopt blijven in de digitale jungle?
Juist…
Van bloemist, naar tuning garage, naar copywriter…
Hoe dan?!
Niet handig. Wat doe je dan?
Van een ingewikkeld, technisch verhaal maakte ik een beleving waar klanten hebberig van werden. Copywriting zonder toetsenbord werd mijn roeping.
En jij - als enthousiaste ondernemer - doet eigenlijk precies hetzelfde wanneer je met klanten praat. Maar zie je die overtuigingskracht ook terug op je website?
Het meenemen van klanten in een verhaal. Een beleving omzetten in woorden. Razend enthousiast werd ik ervan. Binnen no-time had ik door wat klanten van hun auto verlangden en kon daar feilloos de juiste onderdelen voor aanraden.
Die gelukzalige lach na de eerste proefrit was mijn ultieme beloning.
Ruim 10 jaar voorzag ik de website van content. Die nummer 1 plek in Google was mijn doel. Met elke pagina. Om dit doel te bereiken heb ik heel wat SEO-trainingen en schrijfcursussen gevolgd.
De praktijk?
We adverteerden nergens meer, maar kregen klanten uit heel Europa.
Allemaal via de website.
In een nichemarkt hadden we een lijst met #1 posities in Google. Sommige pagina's hebben ruim 8 jaar op #1 gestaan!
We scoorden zelfs op merknamen boven de websites van leveranciers.
waarmee je koude leads omzet naar betalende klanten.
Van concurrenten en ondernemende klanten kreeg ik steeds vaker de vraag: “Wie doet jullie website?”
Nou, ik...
Na 13 jaar kreeg het bedrijf nieuwe eigenaren en sloeg een andere richting in. Eentje die niet bij mij paste.
Het werd tijd voor een nieuw hoofdstuk en eindelijk wist ik wat ik wilde doen. Niet één ondernemer helpen hun passie en expertise op een wereldwijd podium te zetten, maar ‘alle’ ondernemers gunde ik dit.
Met mijn rugzak vol kennis en ervaring startte ik in 2016 MORKS Webteksten.
Nu schrijf ik het liefst over zaken waar ik (nog) niets van weet. Ik stel dan precies dezelfde vragen als jouw potentiële klant, als ie binnenkomt op je website. Dat is precies de connectie die jij wilt maken.
Kom je nog wat dichterbij dan leer je mij kennen als:
DSW Reclame
Aquariumsucces
Herrmansch Pianotechnieken
Het is een vak apart om op een tot de verbeelding sprekende manier bezoekers te vertellen waarom de training iets voor hen is. En dat vak verstaat Marina.
De samenwerking was door haar snelle begrip, soepele en flexibele houding en vlotte communicatie fantastisch en buitengewoon plezierig. Voor ons een reden om vaker met Marina te willen werken.
Ik ben erg onder de indruk van je gedegen kennis en snelheid. Ook hoe snel je begrijpt wat ik bedoel vind ik erg opvallend en verfrissend. Daar geniet ik van en het inspireert mij tegelijkertijd!
Dit is ook het onderscheid met andere tekstschrijvers. Het lijkt soms wel of je in mijn hoofd kunt kijken en begrijpt wat ik zoek en bedoel, heel plesant!
DOL Events
Mr MATCHA
Uiteraard geheel vrijblijvend: